Предимства на Витамин В6

ядки
Ядките са добър източник на Vitmin В6.

Витамин В6 , наричан също пиридоксин, е от съществено значение, вода-разтворим витамин, тялото ви се нуждае от ежедневно, за да функционира правилно. Този витамин участва в ензимните реакции, протеини, метаболизма и имунната функция в тялото си.

Какви са ползите Като B6?


Можете да получите ползите за здравето на витамин В6 чрез консумирането на B6-богати храни или хранителни добавки. Все пак, ако консумират този витамин от хранителни добавки, това е важно на първо говорете с Вашия лекар и да консумират само препоръчва, безопасни дози.

Коригиране на В6 Недостигът

Като B6 добавки могат да помогнат за облекчаване на симптомите, свързани с недостиг. Според Службата на хранителни добавки , симптомите на недостиг могат да включват:

  • Вид анемия, наречена микроцитна анемия
  • Дерматит
  • Отслабена имунна функция
  • Объркване
  • Депресия
  • Раздразнителност и гърчове при новородени

Според Medline Plus , повечето възрастни се нуждаят от 2,5 до 25 милиграма витамин В6 всеки ден, за да помогне за коригиране на дефицит, и жени, които вземат противозачатъчни хапчета трябва да се консумира от 25 до 30 милиграма дневно , за да помогне на правилното дефицит. Говорете с Вашия лекар преди да започнете да приемате всякакви В6 добавка, за да се уверите, че е безопасно за вас.

Освобождаване на предменструален синдром (ПМС)

Някои проучвания показват, че приемането на добавки на витамин В6 могат да облекчат симптомите, свързани с пременструалния синдром или PMS. Medline Plus съобщава, че дози, използвани за лечение на ПМС симптоми варират от 50 до 100 мг всеки ден. Едно изследване, публикувано в издание 2009 г. на канадския вестник по клинична фармакология , че, въпреки че калций бил най-ефективен за облекчаване на симптомите на ПМС, резултатите показват, че добавки може също така ефективно лечение на предменструален синдром.

Лечение на припадъци

Витамин B6 се използва за лечение на припадъци, причинени от недостиг, особено при бебета и деца. Според едно изследване, публикувано в издание 2011 г. по молекулярна генетика и метаболизъм, ефективни дози, използвани за лечение на гърчове варират от 15 до 30 милиграма на килограм телесно тегло за кърмачета и до 500 милиграма на ден за възрастни. Винаги се консултирайте с Вашия лекар преди да започнете да приемате B6 добавки или да ги дават на дете.

Производството на антитела

Витамин В6 участва в производството на антитела в тялото ви, което ви помага да се бори с различни заболявания. Консумирането на адекватни количества от този витамин на дневна база ще допринесе за укрепване на имунната ви система и да бъдете толкова здрави, колкото е възможно. За максимално производство на антитела, консумират най-малко на Института по медицина на минималните дневни изисквания за възраст и пол група .

Контрол на кръвната захар

Според Medline Plus , консумират достатъчни количества на витамин В6 може да помогне за контролиране нивото на кръвната захар в тялото си . Това е особено полезно, ако имате диабет, диабет, или са изложени на риск от развиване на диабет. За да ви помогне да сте на нивата на кръвната захар в нормални граници, консумират най-малко Институтът на минималните дневни изисквания медицина.

Най-добрите източници на витамин В6


Добавки и храни са най-добрите източници на B6-богати храни включват:

  • Месо
  • Риба
  • Домашни птици
  • Леблебия
  • Някои обогатени зърнени закуски
  • Банани
  • Ядки
  • Извара
  • Картофи
  • Пълнозърнестите храни

Витамин В6 изисквания

Минималната сума на този витамин, че имате нужда на дневна база, зависи от вашия пол и възраст. Институтът по медицина осигурява минимална дневна изисквания, както следва:

Група от населението, Възраст Дневните нужди
Бебета От 0 до 6 месеца 0,1 милиграма
Бебета 6 до 12 месеца 0,3 милиграма
Деца От 1 до 3 0,5 милиграма
Деца 4-8 0,6 милиграма
Деца От 9 до 13 1,0 милиграма
Момичета От 14 до 18 1,2 милиграма
Boys От 14 до 18 1.3 милиграма
Жените От 19 до 50 1.3 милиграма
Жените Над 50 1,5 милиграма
Хора От 19 до 50 1.3 милиграма
Хора Над 50 1,7 милиграма
Бременните жени Всички възрасти 1,9 милиграма
Жени, които кърмят Всички възрасти 2,0 милиграма

Говорете с Вашия лекар

Говорете с Вашия лекар преди да вземате някаква форма на хранителна добавка, включително и някои мултивитамини. Консумирането на твърде много от този витамин може да доведе до неблагоприятни последици за здравето като лоша координация, изтръпване, или сензорни увреждания. Хранителните добавки могат също да взаимодействат с някои медикаменти. Яде добре балансирана и здравословна диета, вие вероятно ще консумират достатъчно количество на витамин В6 на дневна база.

Свързани теми